piątek, 13 marca 2020

24.09.2019 Świnice Warckie- Głogowiec – Uniejów

Do Świnic Warckich dotarłam po 9.00. Odebrałam od Sióstr Ikonę Matki Bożej i całe wyposażenie Pielgrzyma i około 10.00 ruszyłam w drogę. Moją uwagę szczególnie przykuwały przydrożne krzyże. Pielgrzymując na poprzednich odcinkach, spotykałam chyba więcej kapliczek. Teraz Krzyż. Pod jednym z nich usiadłam, by pomodlić się różańcem i zatrzymać się przy Słowie Bożym. Bardzo mocno dotarło do mnie, że to Maryja przyprowadziła mnie pod Krzyż, przyprowadziła mnie do Największej Miłości Świata. Ta prawda do głębi przeniknęła moje serce. Jestem też bardzo wdzięczna Bogu za wielką łaskę, bo odebrał mi wszelkie lęki. W Uniejowie uczestniczyłam w Eucharystii i powiedziałam też parę zdań o pielgrzymce. Oczywiście zabieram intencje wszystkich, którzy wpisują je do zeszytu i chwilę rozmawiam z parafianami. Jestem wdzięczna Bogu za ten dzień. Schronienia na noc udzieliły mi Siostry Wspólnej Pracy od Niepokalanej Maryi. Teresa Banach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

09.05.2020 Maryniec – Złotów

Rano jesteśmy na Mszy św. w Złotowie, po której Justyna odwozi mnie z powrotem na trasę. W uszach piękny śpiew ptaków i Słowa Jezusa: „Fi...