czwartek, 6 września 2018

02.09.2018 r. Siekierki (województwo zachodniopomorskie)

W południe wyjechałem ze Szczecina do Siekierek razem z przyjaciółmi, którzy zdecydowali mnie odprowadzić na szlak pielgrzymki. Dotarliśmi do Siekierek około 14:30 idealnie aby przygotować się do Koronki do Miłosierdzia Bożego. Jednak Jezusa Miłosiernego zobaczyłem już w drodze, który po przekroczeniu predkosci okazał mi miłosierdzie i pouczając mnie "nie rób tak więcej" oddał dokumenty. 15:00 Rozpoczęliśmy Koronką. Następnie Eucharystia i zaraz po niej Różaniec pokutny szlakiem z Sanktuarium na cmentarz pochówku żołnierzy zamordowanych w skutek II Wojny Światowej. Około 3000 osób udokumentowanych, a o wiele więcej nie znanych. Wczoraj arcybiskup naszej diecezji Andrzej Dzięga uroczyście poświęcił wysypaną z kamieni Europę z tablicą upamiętniająca ofiary tragicznej w skutkach wojny. W trakcie pokutnego różańca pielgrzymi Dębna i Gorzowa zamiennie nieśli ikonę Matki Boskiej cierpliwie słuchającej. Łzy lały się u wielu osób gdy trzymając w rękach ikonę wpatrywali się i w ciszy mówili intencje. Osoby też wpisywały intencje do zeszytu w Sanktuarium. Na różańcu rozważałem Mękę Pana Jezusa i dziękowałem Jemu że jego Miłosierdzie nie zna granic i jest zawsze o krok przed naszymi grzechami. Ważne abyśmy nigdy nie bali się błagać o Boże Miłosierdzie. Dodatkowo coraz głębiej rozważałem bezgraniczną miłość Maryi i jej pełne zaufanie Bogu aby wszystko się wypełniło mimo ogromnego cierpienia jakie musiała przeżywać. Dziękuję Tobie Trojco Przenajświętsza za ten wspaniały czas i ludzi których postawiłeś na mojej drodze. Szczególnie dziękuję za Panią Krystynę z Mieszkowic i za Pana który dał mi 5 kamieni dawidowych z Medjugorie. Chwała Panu! Tomasz Staniszewski

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

09.05.2020 Maryniec – Złotów

Rano jesteśmy na Mszy św. w Złotowie, po której Justyna odwozi mnie z powrotem na trasę. W uszach piękny śpiew ptaków i Słowa Jezusa: „Fi...