czwartek, 30 sierpnia 2018

28.08.2018 r. Krosno Odrzańskie - Cybinka

Relacja Patryk Sokalski Dziś wyruszyłem po Mszy świętej i pysznym śniadaniu w kierunku Cybinki. Jeszcze raz dziękuję za wspaniałą gościnę ks. Michałowi z Krosna. Od początku dnia czołem w nogach wczorajszą drogę, więc mogłem tę niedogodności powierzać Mamie wraz z intencjami które niosę. Kilometry mijały, droga i samotność trochę dawały się w znaki. W pewnym momencie usłyszałem dzwonek telefonu, okazało się że znajomy ksiądz chce przejść ze mną parę kroków w pielgrzymce zawierzenia. Wspólnie wyruszyliśmy spod kościoła w Gęstowicach do Drzeniowa. Dziękuję Księże Pawle za wspólną modlitwę, drogę i rozmowę. Dziękuję też klerykowi Leszkowi za pomoc w przetransportowaniu auta do Drzeniowa. Z Drzeniowa ruszyłem już prosto do Cybinki powierzając w koronce wszystkie intencje i ludzi napotkanych. Ikona Matki Bożej Cierpliwie Słuchającej została przywitana przez proboszcza parafii pw. Matki Bożej Częstochowskiej w Cybince.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

09.05.2020 Maryniec – Złotów

Rano jesteśmy na Mszy św. w Złotowie, po której Justyna odwozi mnie z powrotem na trasę. W uszach piękny śpiew ptaków i Słowa Jezusa: „Fi...