czwartek, 26 lipca 2018

26.07.2018 Lądek Zdrój - Bolesławów

Relacja Darka "Po wspólnym śniadaniu z proboszczem i podziękowaniu za gościnę, zanim wyruszę, Adoracja w kaplicy. W drodze zatrzymuje się auto i pan mówi, ze obserwuje mnie od Lądka... Pyta czy podwieźć? Dziękuję, ale pielgrzymuje pieszo odpowiadam. Chętnie wezmę od pana intencje- mowie. Ja jestem po przeciwnej stronie odpowiada i zaczyna litanie ocen. Jak wziął oddech mowie: Jeden jest Sędzia dla każdego. Cisza i po chwili zegnam w uśmiechu i błogosławię. Za chwile widzę mężczyznę na ławce. Siadam i rozmawiamy długo. Od zeszłego roku w szpitalu. Ma tylko brata, ale nie odwiedził go dotąd. Proponuje modlitwę. Zgadza się. Potem daje mu nasz obrazek z MB, coś dodaje z tego co inni nam dali, przytulam go. Zegnamy się. Jestem w Bolesławowie w sanktuarium św. Józefa. Wieczorna Eucharystia odprawiana była w intencji naszej pielgrzymki, pielgrzymów i ich rodzin. Maryja w otoczeniu Syna i św. Józefa. Święta Rodzina. (zdjęcie ze strony:http://www.parafiaboleslawow.pl/ )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

09.05.2020 Maryniec – Złotów

Rano jesteśmy na Mszy św. w Złotowie, po której Justyna odwozi mnie z powrotem na trasę. W uszach piękny śpiew ptaków i Słowa Jezusa: „Fi...