środa, 27 czerwca 2018

26.06.2018 r. Kalwaria Zebrzydowska- Maków Podhalański

26.06.2018 r. Sanktuarium Pasyjno-Maryjne w Kalwarii Zebrzydowskiej - Maków Podhalański Sanktuarium Matki Bożej Opiekunki i Królowej Rodzin. Każdego dnia Maryja pozwala mi odkrywać Jej Serce. Dziś pokazuje nam Siebie zatroskaną o Rodzinę. Każdy z nas niesie intencje swojej Rodziny, ale dziś w sposób szczególny dziękujemy Matce Bożej za małżeństwo Seweryna i Dorotki w ich rocznicę ślubu. O. Grzegorz odprawia w ich intencji Mszę Świętą rano w Bazylice w Kalwarii Zebrzydowskiej. Droga bardzo piękna, ale duze duże wzniesienia pokonujemy z trudem. Każdy z nas doświadcza dużego bólu. Wąska jest droga jak mowi dziś Jezus. Czasem widząc przed sobą kolejne wzniesienie wolaloby się by to nie była ta droga, ale jest. Idziemy.... Różaniec... Wczoraj czytałam intencje powierzone naszej pielgrzymce. Niosę je nie tylko zapisane w zeszycie w plecaku. Czuje ich wagę nie tylko fizycznie. Zawierzam Maryi. Dziękuję Bogu za łaskę tego odcinka i za Braci, z którymi idę. Do Makowa schodzę z dużym bólem. Chce zdjąć jak najszybciej plecak... Wchodzimy do Sanktuarium. Miłość. Na plebanii serdecznie przyjmuje nas Ksiądz Marek. Woda, kolacja- dobroć. Chłopaki zostaja tutaj, a Siostra Serafitka proponuje mi odpoczynek w ich klasztorze, z czego bardzo chętnie korzystam. Siostry muszą dobrze wiedzieć jak wygląda pielgrzymowanie, bo otrzymuje wszysko, czego pielgrzymowi potrzeba. Mam łaskę uczestniczenia w Mszy św. prymicyjnej Księdza Michała. Ksiądz Marek jedzie kawał drogi, by kupić mi ładowarkę. Dobroć! Tyle dobroci jednego dnia. Ikona Matki Bożej dziś adorowana w kaplicy sióstr... W sercu odmawiam moją koronkę: Matko Cierpliwie Słuchająca naucz mnie słuchać bicia Serca Twojego Syna.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

09.05.2020 Maryniec – Złotów

Rano jesteśmy na Mszy św. w Złotowie, po której Justyna odwozi mnie z powrotem na trasę. W uszach piękny śpiew ptaków i Słowa Jezusa: „Fi...