środa, 23 maja 2018

23.05.2018 Kościelna Wieś - Izbica Kujawska

Dobry dzień! O 9.00 Msza Święta z indywidualnym błogosławieństwem chorych w ramach peregrynacji figury Michała Archanioła. Ja też zostałem pobłogosławiony. Czułem się jak by ojciec błogosławił syna na drogę. Potem śniadanie (bez ograniczeń) razem z Michaelitami u dobrego Księdza Bogdana. Wyszedłem koło południa. Do przejścia ponad 30. Droga to modlitwa. Mierząc różańcami - przeszedłem około 35 km. Pierwsze 15 km szedłem jak niesiony, nie odczuwając ciężaru drogi. Później wszedłem do jakiejś miejscowości, gdzie poczułem na sobie ogromy ciężar. Jakby coś usiadło na moim plecaku, jakby ktoś się uwiesił. Wbijało mnie w drogę. Nie mogłem iść, bolały mnie mięśnie, stopy, duży palec.... W drodze spotykałem kobiety, które śpiewały Litanię Loretańską i pieśni przy pięknie ukwieconych kapliczkach. Trochę pośpiewałem z nimi. Około 2 km otrzymałem "anioła", który trochę opowiedział mi o parafii. Dostałem od Księdza Profesora wikarówkę - pokój z łazienką, kuchnia... Wdzięczność! Ikona Matki Bożej dziś stoi u Księdza Proboszcza w domu. Jutro zaczynam Mszą Świętą. o 7.00 rano.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

09.05.2020 Maryniec – Złotów

Rano jesteśmy na Mszy św. w Złotowie, po której Justyna odwozi mnie z powrotem na trasę. W uszach piękny śpiew ptaków i Słowa Jezusa: „Fi...