sobota, 23 marca 2019

12.09.2018 r. Lwówek—Sędziny (Buk)

SMS 1 „Dziś nocleg w polu kukurydzy gdzieś za Sędzinami. Spożywczy był na początku wioski, ale nie miałem już siły tam wracać. Dobrze, że mam picie i jednego snickersa zostawionego na czarna godzinę...więc tak ona wygląda. Przynajmniej mogę się wpatrywać w zachodzące słońce i tez jest pięknie. W sercu Pan Jezus, w plecaku Maryja, niech to będzie dobra noc :)pozdrawiam... Siostro, rano zrobię zdjęcie biwaku i będzie mi siostra zazdrościć.” Spanie w kukurydzy może być bardzo komfortowe ... pod warunkiem że ma się w plecaku odpowiedni materac ;) SMS2 ... Właśnie zadzwonił pierwszy Proboszcz. Nici z biwaku. Na siłę chce mnie stąd zabrać do jakichś sióstr. :)  No i co wyście narobili swoją modlitwą? ;)  (Siostry szarytki w Buku) Tomasz B.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

09.05.2020 Maryniec – Złotów

Rano jesteśmy na Mszy św. w Złotowie, po której Justyna odwozi mnie z powrotem na trasę. W uszach piękny śpiew ptaków i Słowa Jezusa: „Fi...