wtorek, 29 maja 2018

29.05.2018 Zgierz - Łódź

Matka Boża Cierpliwie Słuchająca na Kreciej. Droga, modlitwa, słoneczko. Doszedłem do Sanktuarium św. Antoniego Padewskiego i bł. O. Rafała Chylińskiego. Przed sanktuarium zatrzymałem się z człowiekiem zainteresowanym pielgrzymką. Wdzięczny za inicjatywę, za nasz trud i modlitwę. Po chwili dołącza do nas młody rowerzysta. Rozmawiamy o Bogu, wierze i powołaniu do Trzeciego Zakonu św. Franciszka. Bóg wie...:) Po Eucharystii poszedłem do Franciszkanów na ul. Krecią. Zostałem serdecznie, po bratersku przyjęty i nakarmiony przez O. Grzegorza. Rozmowy o pielgrzymce, o wielu drogach i skarpetkach.... Matka Boża zatrzyma się tu chwile dłużej, a ja mogę trochę pomóc przed Bożym Ciałem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

09.05.2020 Maryniec – Złotów

Rano jesteśmy na Mszy św. w Złotowie, po której Justyna odwozi mnie z powrotem na trasę. W uszach piękny śpiew ptaków i Słowa Jezusa: „Fi...