poniedziałek, 28 maja 2018

28.05.2018 r. Głogowiec - Zgierz

Rozpoczął się kolejny etap. Drogę kontynuuje Robert. Osiołek dotarł do Zgierza Drogi każdego rodzaju, odczuwam silny ból prawej nogi, skurcze, idzie się bardzo trudno. To także dzień duchowych udręk. Pojawiają się trudności z nawigacją, nie mogę sprawdzić drogi. Frustracja, wewnętrzny bunt. Nie wiem gdzie jestem, nie wiem którą drogą iść i nie mogę sprawdzić. Przecież powołałeś mnie do tego pielgrzymowania.... "Miłość wskaże Ci drogę" - mówi napis pod kościołem. Kiedy stoję na rozstaju dróg, pojawia się drobny mężczyzna - taki "ptak niebieski" i od niego otrzymuję instrukcję jak najlepiej dojść do Grotnik. Opowiadam Pallotynom o pielgrzymce, wystawiamy Maryję na ołtarz.... Przeżywam Eucharystię. Nie mogę tu jednak zostać. Idę dalej - do Zgierza. Po tym dniu udręk do Zgierza dochodzę z wielką radością w sercu śpiewając Apel Jasnogórski. Przyjmują mnie rodzinnie znajomi z Trzeciego Zakonu św. Franciszka. Otrzymuję wspaniałą gościnę. Jestem jak u siebie w domu. Robert

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

09.05.2020 Maryniec – Złotów

Rano jesteśmy na Mszy św. w Złotowie, po której Justyna odwozi mnie z powrotem na trasę. W uszach piękny śpiew ptaków i Słowa Jezusa: „Fi...