sobota, 26 maja 2018

26.05.2018 Nieustanna Pielgrzymka Zawierzenia w parafii św. Faustyny

Robert czci Maryję w Dniu Matki w Świnicach Warckich. Sanktuarium Urodzin i Chrztu św. Faustyny Świnice Warckie Wielkie święto! W Świnicach Warckich Koronacja i usytuowanie figury Matki Bożej na wysokim cokole. Wiem dlaczego przyszedłem wcześniej. Mogę uczestniczyć duchowo w tych wielkich wydarzeniach, ale także zaangażować się fizycznie. Zapowiadali wielkie ulewy i burze, a od samego rana pięknie świeci słońce. Miałem tę wielką łaskę pomóc wyprowadzić Mamusię z kościoła i umieścić Ją na cokole, na placu modlitwy przed ołtarzem polowym Stoi taka piękna w całej krasie. Pokazuje Swoje miejsce...Podczas podniesienia Matki Bożej pielgrzymi z Korei pięknie śpiewają. To niebiańskie śpiewy. Proboszcz mówi: "płakać mi się chce ze szczęścia". Ja też przeżywam bardzo głęboko to wydarzenie. Jestem szczęśliwy, ale też przeżywam bardzo duże trudności. Zmuszam się do modlitwy. Wszystko mnie boli, nie potrafię się skupić. Siadam, ale nie mogę za długo usiedzieć, klękam - nie daję rady, wstaję - też boli. Każda modlitwa to walka. Dlaczego tak jest? Czuję, że dużo wyjdzie z Tego miejsca, że wyleje się wiele łask, obfitości na pielgrzymkę i na całą Polskę. Pewne okoliczne miejsca przywodzą mi na myśl grzechy nieczystości. Przychodzi mi myśl, że Bóg poprzez tę pielgrzymkę przynosi wielu uzdrowienie w tej dziedzinie.
Zdjęcia pochodzą z: https://www.facebook.com/sanktuariumswinicewarckie/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

09.05.2020 Maryniec – Złotów

Rano jesteśmy na Mszy św. w Złotowie, po której Justyna odwozi mnie z powrotem na trasę. W uszach piękny śpiew ptaków i Słowa Jezusa: „Fi...