niedziela, 13 maja 2018

13.05.2018 r. Nieustanna Pielgrzymka Zawierzenia - przekazanie ikony Darkowi. Kwidzyn - Nowe

Relacja Darka: Droga w samo południe.Żar z nieba. Bite sześć godzin non stop w tym skwarze,ramiona bolą,ale jest co ofiarować. Koniec wody. Pragnę. Naprawdę nie wiem co to znaczy... Idę na pełnym zaufaniu bez karty i zł w kieszeni. To Jego Droga. Jestem w Nowe, plebania zamknięta hm... Idę do hotelu, proszę o możliwość przenocowania za free. Jedyne co oferuje to modlitwa. Nie wzbudza zainteresowania. Proszę o wodę. 3 zł. Nie mam. Dziękuję. Wychodzę. Błogosławię tej osobie. Pic się chce. Różaniec. Pukam do jakiś drzwi, proszę o wodę. Pije herbatę. Inaczej smakuje każdy jej łyk niż w domu. Błogosławię. Spotykam sprytnego ministranta, za chwile jest ks wikary. Rozmawiamy, za chwile sprawa załatwiona. Ks proboszcz załatwia mi nocleg w jedynym hotelu w mieście...jest i woda. Dziękuję Maryjo. Bóg Jest Wielki! uzupełnienie: tym ministrantem było dziecko. Dużo modlitw niosłem za dzieci. 13 maja. Dziecko, które podeszło i wysłuchało i w ufności dziecka podjęło próbę zmiany historii czasu tego dnia przy pomocy innych dokonało tego. Jak dzieci z Fatimy. Zaufaj dziecku, wysłuchaj, stań w prawdzie a zobaczysz cuda.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

09.05.2020 Maryniec – Złotów

Rano jesteśmy na Mszy św. w Złotowie, po której Justyna odwozi mnie z powrotem na trasę. W uszach piękny śpiew ptaków i Słowa Jezusa: „Fi...