poniedziałek, 31 sierpnia 2020

08.05.2020 Chodzież – Maryniec Rano uczestniczymy we Mszy świętej w parafii św. Floriana, a po Niej kapłani zaprosili nas na śniadanie. Dobroć ! Z błogosławieństwem ruszamy w drogę. Modlę się przez wstawiennictwo św. Stanisława za naszą Ojczyznę. Z tęsknotą powtarzam słowa dzisiejszej Ewangelii: „Jedna owczarnia i jeden Pasterz” Znowu doświadczam ludzkiej życzliwości. Kobieta zawraca samochodem, by zapytać, czy niczego nie potrzebuję. Na myśl przychodzą mi usłyszane słowa, które wypowiedziało małe dziecko mijając mnie z mamą: „Mamo, mamo! Ja wiem kto to jest – to jest Kjujowa” Uśmiechnęłam się serdecznie. Przecież idę z naszą Królową niosąc Ją w ikonie. To się nazywa widzenie  Po południu dowiadujemy się o śmierci bliskiej osoby z rodziny Justyny….. Justyna daje świadectwo głębokiej wiary i miłości, a Jej mąż wielkiego oddania. Jezu! Ufamy Tobie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

09.05.2020 Maryniec – Złotów

Rano jesteśmy na Mszy św. w Złotowie, po której Justyna odwozi mnie z powrotem na trasę. W uszach piękny śpiew ptaków i Słowa Jezusa: „Fi...